Szukaj ofert pracy

Nasz klient to międzynarodowa sieć handlowa z sektora spożywczego, obecna w kilkunastu krajach Europy i poza nią. Firma znana jest z wysokiej jakości produktów oraz silnego ukierunkowania na potrzeby klientów. To stabilna i dynamicznie rozwijająca się organizacja, oferująca nowoczesne środowisko pracy oraz jasne ścieżki rozwoju zawodowego. Rekrutacja prowadzona jest w związku z planowanym otwarciem nowego centrum dystrybucyjnego.

Koordynator ds. Wsparcia Logistyki

MIEJSCE PRACY: Emilianów

Zakres obowiązków:

  • Operacyjne prowadzenie pracy zespołu, w tym rozdzielanie zadań i nadzór nad ich realizacją
  • Planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
  • Koordynowanie przyjęć towaru, obiegu dokumentów i wyjaśniania rozbieżności dostaw
  • Obsługa i nadzór nad obrotem wyrobami akcyzowymi
  • Zakładanie danych nowych sklepów w systemie
  • Nadzór nad harmonogramami, zamówieniami i dostawami do sklepów
  • Organizacja i rozliczanie inwentaryzacji (ciągłych i okresowych)
  • Koordynowanie obiegu pojemników, korekt sklepowych, wycofań jakościowych oraz zwrotów do dostawców
  • Fakturowanie i księgowanie dostaw po kompletacji
  • Obsługa reklamacji sklepowych i współpraca z magazynami zewnętrznymi
  • Monitorowanie przestrzegania procedur wewnętrznych oraz reagowanie na nieprawidłowości

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w gospodarce magazynowej
  • Doświadczenie w planowaniu i delegowaniu zadań
  • Doświadczenie w obszarze łańcucha dostaw
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Zdolności analityczne, umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i zespołu
  • Mile widziane:
    • Znajomość systemów SAP, EWM
    • Znajomość narzędzi LEAN
    • Wykształcenie wyższe, np. logistyka

Oferujemy:

  • Możliwość objęcia kluczowej roli, mającej duży wpływ na rozwój działalności centrum dystrybucyjnego
  • Stabilność zatrudnienia, dzięki umowie o pracę z atrakcyjnymi warunkami
  • Duża ilość ciekawych wyzwań zawodowych związanych z rozwojem nowoczesnego centrum dystrybucyjnego
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych:
    • Karta przedpłacona do wykorzystania w sklepach naszego klienta
    • Szkolenia wewnętrzne
    • Dostęp do platformy językowej
    • Prywatna opieka medyczna
    • Karta sportowa
    • Ubezpieczenie na życie
    • Program poleceń pracowniczych

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.


Aplikuję