Nasz klient to międzynarodowa sieć handlowa z sektora spożywczego, obecna w kilkunastu krajach Europy i poza nią. Firma znana jest z wysokiej jakości produktów oraz silnego ukierunkowania na potrzeby klientów. To stabilna i dynamicznie rozwijająca się organizacja, oferująca nowoczesne środowisko pracy oraz jasne ścieżki rozwoju zawodowego. Rekrutacja prowadzona jest w związku z planowanym otwarciem nowego centrum dystrybucyjnego.
Koordynator ds. Wsparcia Logistyki
MIEJSCE PRACY: Emilianów
Zakres obowiązków:
- Operacyjne prowadzenie pracy zespołu, w tym rozdzielanie zadań i nadzór nad ich realizacją
- Planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
- Koordynowanie przyjęć towaru, obiegu dokumentów i wyjaśniania rozbieżności dostaw
- Obsługa i nadzór nad obrotem wyrobami akcyzowymi
- Zakładanie danych nowych sklepów w systemie
- Nadzór nad harmonogramami, zamówieniami i dostawami do sklepów
- Organizacja i rozliczanie inwentaryzacji (ciągłych i okresowych)
- Koordynowanie obiegu pojemników, korekt sklepowych, wycofań jakościowych oraz zwrotów do dostawców
- Fakturowanie i księgowanie dostaw po kompletacji
- Obsługa reklamacji sklepowych i współpraca z magazynami zewnętrznymi
- Monitorowanie przestrzegania procedur wewnętrznych oraz reagowanie na nieprawidłowości
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w gospodarce magazynowej
- Doświadczenie w planowaniu i delegowaniu zadań
- Doświadczenie w obszarze łańcucha dostaw
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Zdolności analityczne, umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i zespołu
- Mile widziane:
- Znajomość systemów SAP, EWM
- Znajomość narzędzi LEAN
- Wykształcenie wyższe, np. logistyka
Oferujemy:
- Możliwość objęcia kluczowej roli, mającej duży wpływ na rozwój działalności centrum dystrybucyjnego
- Stabilność zatrudnienia, dzięki umowie o pracę z atrakcyjnymi warunkami
- Duża ilość ciekawych wyzwań zawodowych związanych z rozwojem nowoczesnego centrum dystrybucyjnego
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych:
- Karta przedpłacona do wykorzystania w sklepach naszego klienta
- Szkolenia wewnętrzne
- Dostęp do platformy językowej
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Program poleceń pracowniczych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.