Szukaj ofert pracy

Nasz klient to międzynarodowa sieć handlowa z sektora spożywczego, obecna w kilkunastu krajach Europy i poza nią. Firma znana jest z wysokiej jakości produktów oraz silnego ukierunkowania na potrzeby klientów. To stabilna i dynamicznie rozwijająca się organizacja, oferująca nowoczesne środowisko pracy oraz jasne ścieżki rozwoju zawodowego. Rekrutacja prowadzona jest w związku z planowanym otwarciem nowego centrum dystrybucyjnego.

Kierownik działu transportu (branża FMCG)

MIEJSCE PRACY: Emilianów

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem, w tym definiowanie celów, motywowanie, ocena pracy i wspieranie w rozwoju
  • Wdrażanie i doskonalenie standardów operacyjnych oraz metodologii LEAN w obszarze logistyki
  • Nadzór nad planowaniem dostaw do sklepów oraz kontrola jakości i terminowości ich realizacji
  • Koordynacja procesów związanych z planowaniem tras, częstotliwością dostaw, obsługą reklamacji i zwrotów, a także wysyłką wyposażenia sklepów
  • Monitorowanie dokumentacji przeglądów technicznych, badań i napraw magazynowych oraz analiza raportów
  • Zarządzanie gospodarką odpadami oraz nadzór nad jej zgodnością z przepisami
  • Egzekwowanie przestrzegania procedur BHP, PPOŻ, ochrony środowiska oraz standardów higienicznych 
  • Kontrola pomiarów temperatur oraz weryfikacja wyników
  • Współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi
  • Zarządzanie budżetem działu i podejmowanie działań optymalizacyjnych w zakresie kosztów operacyjnych

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu obszarem transportu lub dystrybucji (min. 2–3 lata)
  • Praktyczna znajomość planowania transportu oraz systemów logistycznych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata)
  • Doświadczenie w zarządzaniu transportem w branży spożywczej lub FMCG
  • Znajomość MS Office i SAP
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i orientacja na wynik
  • Komunikatywność i proaktywne podejście do optymalizacji procesów
  • Silne kompetencje miękkie, otwartość, charyzma, umiejętności liderskie

Oferujemy:

  • Możliwość objęcia kluczowej roli, mającej duży wpływ na rozwój działalności centrum dystrybucyjnego
  • Stabilność zatrudnienia, dzięki umowie o pracę z atrakcyjnymi warunkami
  • Duża ilość ciekawych wyzwań zawodowych związanych z rozwojem nowoczesnego centrum dystrybucyjnego
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych:
    • Karta przedpłacona do wykorzystania w sklepach naszego klienta
    • Samochód służbowy do użytku prywatnego
    • Szkolenia wewnętrzne
    • Dostęp do platformy językowej
    • Prywatna opieka medyczna
    • Karta sportowa
    • Ubezpieczenie na życie
    • Program poleceń pracowniczych

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.


Aplikuję