Nasz klient to międzynarodowa sieć handlowa z sektora spożywczego, obecna w kilkunastu krajach Europy i poza nią. Firma znana jest z wysokiej jakości produktów oraz silnego ukierunkowania na potrzeby klientów. To stabilna i dynamicznie rozwijająca się organizacja, oferująca nowoczesne środowisko pracy oraz jasne ścieżki rozwoju zawodowego. Rekrutacja prowadzona jest w związku z planowanym otwarciem nowego centrum dystrybucyjnego.
Kierownik działu transportu (branża FMCG)
MIEJSCE PRACY: Emilianów
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem, w tym definiowanie celów, motywowanie, ocena pracy i wspieranie w rozwoju
- Wdrażanie i doskonalenie standardów operacyjnych oraz metodologii LEAN w obszarze logistyki
- Nadzór nad planowaniem dostaw do sklepów oraz kontrola jakości i terminowości ich realizacji
- Koordynacja procesów związanych z planowaniem tras, częstotliwością dostaw, obsługą reklamacji i zwrotów, a także wysyłką wyposażenia sklepów
- Monitorowanie dokumentacji przeglądów technicznych, badań i napraw magazynowych oraz analiza raportów
- Zarządzanie gospodarką odpadami oraz nadzór nad jej zgodnością z przepisami
- Egzekwowanie przestrzegania procedur BHP, PPOŻ, ochrony środowiska oraz standardów higienicznych
- Kontrola pomiarów temperatur oraz weryfikacja wyników
- Współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi
- Zarządzanie budżetem działu i podejmowanie działań optymalizacyjnych w zakresie kosztów operacyjnych
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu obszarem transportu lub dystrybucji (min. 2–3 lata)
- Praktyczna znajomość planowania transportu oraz systemów logistycznych
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata)
- Doświadczenie w zarządzaniu transportem w branży spożywczej lub FMCG
- Znajomość MS Office i SAP
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i orientacja na wynik
- Komunikatywność i proaktywne podejście do optymalizacji procesów
- Silne kompetencje miękkie, otwartość, charyzma, umiejętności liderskie
Oferujemy:
- Możliwość objęcia kluczowej roli, mającej duży wpływ na rozwój działalności centrum dystrybucyjnego
- Stabilność zatrudnienia, dzięki umowie o pracę z atrakcyjnymi warunkami
- Duża ilość ciekawych wyzwań zawodowych związanych z rozwojem nowoczesnego centrum dystrybucyjnego
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych:
- Karta przedpłacona do wykorzystania w sklepach naszego klienta
- Samochód służbowy do użytku prywatnego
- Szkolenia wewnętrzne
- Dostęp do platformy językowej
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Program poleceń pracowniczych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.